.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگراني موسوي از سرنوشت کرم‌هاي بي‌گناه!

ميرحسين موسوي نسبت به سرنوشت "کرم"‌هايي که در راستاي تحقيقات فضايي دانشمندان کشورمان به فضا فرستاده شدند، ابراز نگراني کرده است!

آقاي موسوي در ديدار خود با طيفي از اعضاي سازمان مجاهدين، در سخناني بامزه گفته است: "فکر نکنيم مردم گفته‌ها و اعمال ما را فراموش مي کنند. مردم حتي نسبت به سرنوشت کرم‌ها و لاک‌پشتي که به فضا فرستاده شدند، حساسند و مي خواهند بپرسند نتايج تحقيقات در مورد اين حيوانات بي گناه به کجا انجاميد؟"!

به گزارش شبکه ايران اشاره وي به پرتاب اولين موجودات زنده در قالب کپسول زيست‌محيطي توسط کاوشگر 3 به فضا است که يکي از جديدترين دستاورهاي فضايي متخصصان جوان کشورمان در سال گذشته بود و توجه بسياري از محافل خارجي را به خود جلب کرد.

اين محموله زيستي در ايام دهه فجر سال 88 به فضا پرتاب شد که حاوي موجوداتي چون لاک پشت، کرم و موش و همچنين پنج ذره سلول بود.

البته نتايج اين ابتکار، انتظار دانشمندان کشورمان را تامين نکرد چرا که بر اساس گزارش مهر در همان زمان، سه موجود زنده اين محموله نابود شدند. به همين دليل متخصصان کشورمان درصدند که در سال جديد دومين محموله زيستي را هم به فضا بفرستند.

گفتني است که دانشمندان از حيواناتي نظير نوعي از موش و کرم، به عنوان "حيوانات آزمايشگاهي" براي آزمايش دستاوردهاي جديد خود و اطمينان از حاصل شدن نتايج موردنظر استفاده مي کنند.

نخستين موجودي هم که توسط سفينه‌هاي فضايي به خارج از جو زمين فرستاده شد، يک "سگ" بوده است.

البته آقاي موسوي تاکنون نسبت به سرنوشت اين سگ و همچنين موش‌هاي آزمايشگاهي در کشورهاي اروپايي و غربي، سکوت پيشه کرده است!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1389
جناب شمال نيوز:
حداقلي ترين ديدگاه وساده ترين نگاه اين است كه آقاي ميرحسين موسوي دلش براي مخلوقات خداوند عزوجل ميسوزد وبه آنها احترام ميگذارد . خواه اين موجود كرم باشد سگ باشد . من باشم .توباشي يا ندااقاسلطان باشد . جان وشخصيت موجودات است كه درنگاه ايشان ارزشمند است ونبايد فداي خواسته واميا ل نفساني خودمان كنيم . يك اصلاح طلب از ساري
نا شناس 30 فروردين 1389
به آقای میر حسین بگویید اگر خیلی نگران است ما حاضریم او را به فضا بفرستیم.در ضمن بجای اینکه نگران کرمها باشید نگران کسانی باشید که با سرنوشت آنان بازی کرده اید،فکر نمی کنم از این حیوانات کم ارزشتر باشند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.